Powody, dla których warto zwrócić się nas szukając menedżera testów
  • Usługi doradcze konsultantów dopasowane do potrzeb twojej firmy i realizowanego projektu
  • Elastyczny model współpracy, dzięki któremu łatwo stać się i pozostać naszym klientem
  • Przejrzyste zasady dotyczące stawek oraz konsultanci IT na zasadzie time and material
  • Ponad 10.000 konsultantów IT o ponad 5-letnim doświadczeniu zawodowym

Menedżer testów Konsultant IT

Jeśli twoim celem jest profesjonalne i usystematyzowane zarządzanie testowaniem oprogramowania, potrzebujesz menedżera testów, który zapewni postęp w rozwoju i planowaniu testów.

Wybierając menedżera testów od ProData Consult zyskujesz:

  • Sprawny i zorganizowany proces testowania
  • Szczegołówo zaplanowany proces testowania
  • Wykwalifikowanego specjalistę nadzorującego pracę Testerów
  • Wsparcie procesu testowania w metodyce Agile

Co potrafi menedżer testów?

Menedżer testów jest kimś w rodzaju kierownika projektu odpowiedzialnego za prowadzenie testów w projektach IT. Do jego zadań należy planowanie prac testowych tak, aby zapewnić maksymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, to jest: testerów, technologii, narzędzi testowych. Najważniejszym obowiązkiem menedżera testów jest zarządzanie pracami testowymi i nadzorowanie ich prawidłowego przebiegu. Oznacza to monitorowanie i zarządzanie pracą testerów. Menedżer testów przygotowuje również strategię testów oraz dokładny plan, które są następnie adaptowane do ram organizacyjnych całego procesu testowania. Strategia testów jest zazwyczaj opracowywana we współpracy z kierownictwem, które określa swoje wymagania. Menedżer testów przydziela konkretne zadania, nadzoruje przebieg oraz dba o prawidłową realizację procedur. Dlatego właśnie zatrudnienie menedżera testów jest niezbędnym krokiem do osiągnięcia skutecznego procesu testowania oprogramowania.

Zakres odpowiedzialności menedżera testów obejmuje:

  • Zarządzanie pracami i zasobami w procesie testowania
  • Opracowanie szczegółowego planu testów
  • Fachowe zarządzanie testami i wynikami testów
  • Planowanie realizacji testów

Potrzeby twojej firmy są punktem wyjścia dla menedżera testów. Dopasuje proces testowania tak, by był on skoncentrowany na oprogramowaniu najistotniejszym dla firmy. We współpracy z tobą opracuje strategię, która pozwoli skoncentrować działania na obszarach priorytetowych z punktu widzenia założeń biznesowych twojej firmy.

Zatrudniając zewnętrznego menedżera testów zdobywasz konsultanta o elastycznym podejściu, który może natychmiast dołączyć do twojego zespołu. Wybierając menedżera testów od ProData Consult zyskujesz eksperta w zakresie zarządzania procesami testowymi, a także doświadczonego konsultanta IT, który wniesie do twojego projektu nową perspektywę. Nasi menedżerowie testów mają conajmniej kilka lat doświadczenia w projektach IT - mogą się również sprawdzić w roli doradców lub partnerów sparingowych.

Na czym polega praca menedżera testów?

Zarządzanie testami to organizowanie i prowadzenie procesu testowania w taki sposób, aby uniknąć niepowodzeń. Rola menedżera testów polega na zapewnieniu pozytywnych wynikow oraz wychwytywaniu i poprawianiu błędów, pojawiających się w trakcie testowania. Dzięki temu możesz uniknąć potencjalnie kosztownych błędów w późniejszym etapie wdrażania oprogramowania.

Dzięki swojemu doświadczeniu menedżerowie testów od ProData Consult mogą pomóc twojej firmie rozwiązać typowe problemy pojawiające się w trakcie procesu testowania a co za tym idzie zredukować ryzyko i dodatkowe koszty.

Menedżer testów odpowiada za organizację pracy i przydzielanie zadań, dlatego musi posiadać dobre umiętności komunikacyjne i kierownicze. Umie spojrzeć na proces całościowo - tak, aby odpowiednio ulokować dostępne zasoby. Musi rownież posiadać dobre umiętności organizowania i prowadzenia zespołu w obszarze danych, narzędzi i środowisk IT.

Menedżer testów zapewnia nie tylko prawidłową realizację planu. Do jego obowiązków należy również usuwanie błędów i sprawne prowadzenie procesów do osiągnięcia założonego celu. Przykładowo, w trakcie realizacji testów może pojawić się problem w postaci ograniczenia dostępności jednego z testerów. Zadaniem menedżera jest zmodyfikowanie planu testów w taki sposób, aby pokryć ten brak z pozostałych dostępnych zasobów. Bieżące zarządzanie przeprowadzaniem testów jest kluczowe dla powodzenia całego procesu. Menedżer testów zarządza zazwyczaj zespołem testerów, przeprowadzających test w oparciu o opracowaną wcześniej strategię.

Tu znajdziesz menedżera testów

Stoisz przed wyzwaniem w postaci konieczności przetestowania nowego oprogramowania w kolejnym zakrojonym na szeroką skalę projekcie IT? ProData Consult znajdzie odpowiedniego dla twoich potrzeb menedżera testów. Nasi konsultanci posiadają ponad 4000 kompetencji z obszaru IT, co oznacza, że dysponujemy specjalistami do każdego rodzaju projektu IT. Skontaktujemy cię z menedżerem testów w ciągu 24 godzin. Zyskasz:

  • Fachowe zarządzanie pracami i zasobami w trakcie przeprowadzania testów
  • Strategię testów opracowaną w oparciu o twoje indywidualne potrzeby
  • Testy wykonane zgodnie z planem
  • Dokładnie i skutecznie przetestowane oprogramowanie