Krok 4: Rozmowa kwalifikacyjna

  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Potwierdzenie kwalifikacji oraz umiejętności społecznych kandydatów

Potwierdzenie kwalifikacji oraz umiejętności społecznych kandydatów

Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana jest zazwyczaj z jednym lub kilkoma konsultantami. W trakcie takiego spotkania masz możliwość zapoznać się dokładnie z kompetencjami kandydata oraz sprawdzić czy jego/jej osobowość, nastawienie i umiejętności interpersonalne pasują do twojej firmy. Również na tym etapie pracownicy działu sprzedaży służą pomocą, niemniej jednak ostateczna decyzja co do wyboru konsultanta należy do ciebie.

Praktyczne wskazówki dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej

Głównym celem rozmowy jest ustalenie czy kwalifikacje i umiejętności kandydata odpowiadają twoim potrzebom.

Pozwól kandydatowi wypowiedzieć się zanim przejdziesz do weryfikacji kompetencji. Po zakończeniu tej części spotkania zachęć kandydata do zadawania pytań.

Poproś konsultanta o podanie praktycznego przykładu sytuacji, w której wykorzystał/a wymagane w twoim projekcie umiejętności.

Gdy dokonasz ostatecznego wyboru, sporządamy umowę, w której ustalone zostają stawka, warunki oraz czas trwania kontraktu.


ProData Consult przechowuje dane w przeglądarce / urządzeniu za pomocą plików cookie w celu zbierania statystyk i optymalizacji naszych stron internetowych oraz opcjonalnie w reklamach kierowanych. Akceptując, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji. Zawsze możesz wycofać swoją zgodę tutaj: Polityka prywatności & pliki cookies

Strona wymaga użycia "Niezbędnych plików cookie". Nasze niezbędne pliki cookie są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia funkcjonowania strony i usługi internetowej.

Wybrane usługi stron trzecich mogą przechowywać pliki cookie w celu umieszczania kierowanych reklam, które